Vafulls Forum


Join the forum, it's quick and easy

Vafulls Forum
Vafulls Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nyår 2012 till 2013!

3 posters

Gå ner

Nyår 2012 till 2013! Empty Nyår 2012 till 2013!

Inlägg  Mufflo sön dec 30, 2012 9:26 am

Tjena era mygelsossar, jag har ändrat mig lite angående det här med nyåret. Jag kommer att komma och säga hej till er iaf. Kommer att komma runt 17.00 tiden och stanna några timmar till runt 23.00 eller något. So bring me that ass!?
Känner även att JAG måste uppdatera denna jävla nyårs frågan lite för att den andra tråden känns lite OOD (out of date) nu. Ingen vidare info på den, blir bara förvirrande för folk att få lite grepp om skiten.

Skriv om ni kommer, skriv gärna när ni har tänkt att komma så man har en liten aning om när ni kommer.
Skriv gärna om ni har tänkt skjuta raketer eller inte. Skriv även gärna hur ni har tänkt att ta er till plats & hem!
Gå gärna in under [Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.] och fyll ut er kontakt info för att få kontakt med er ifall exempel något skulle hända!

Nyårs Info Inför Nyårs Träffen!

Plats: Hos Dennis Örnberg (Vallgatan 3, 36023 Älmeboda / Rävemåla).

Datum-Tid: 31 Dec, 17.00 - 1 Jan, 08.00

Mat:
Kommer att lagas mat hos Dennis, har inte varigt snack om vad vi har tänkt att äta men troligen Taccos. Maten kommer att vara tillagat vid 20.00. Vet inte hur ni har sagt om alla ska dela eller hur det blir med det. Uppdatera mig gärna!

Dator & Kabel Ansvarig:
Victor tar med sig dator och HDMI kabel, glöm inte XBOX DOSAN!

Vad skall vi göra?:


Mat: Vi har tänkt att vi skall äta tillsammans, maten kommer att bli tilllagad hos Dennis och det är tänkt att alla ska hjälpa till på något sätt. Lagar två maten skall övriga diska osv. Måste göra det rättvist för alla. Vet inte hur ni har tänkt göra med mat överhuvud taget men antar att det blir taccos, för frågan har inte kommit upp, iaf vart jag vet. Jag tycker att vi bör ha en tid när vi har tänkt att äta. Jag rekommenderar att man äter runt 19.00-20.00 tiden för då kommer det mitt i smeten av allt. Ganska lagom tid för att kunna ha roligt hela tiden!

Sällskapsspelet Buzz: Vi har sagt att vi skall köra sällskaps spel så som Buzz på Playstation, Buzz är ett frågesports spel där man skall tävla om vem som får mest poäng och vinna över de andra. VI hade det förra året och var mycket trevligt, vet även att Ludwig har köpt något nytt Buzz så denna gången kommer jag att ta er!

Sällskapsspel: Vi har sagt att vi ska ta med oss olika typer av sällskapsspel som brädspel, monopol, vem i rummet, kort, mm. Ta med vad ni tycker är roligt och så fixar vi det på plats vilka spel som kommer att köras. Tänk på att köra rättvist! Måste vara roligt för alla!

Film: Vi har sagt att vi kommer att kolla på film via en dator som vi sedan kopplar in i en TV, Så denna gången räcker det med att man har en DVD, CD, Externhårddisk eller liknande för att kunna kolla på en film.

Raketskjutning!: De som är sugna på att skjuta raketer får gärna göra det! Dock tänkt på att ta med något att tända raketerna med! Jag vet inte om Dennis har några större flaskor eller rör som är monterade i marken för att skjuta raketer! Är det större raketer måste det vara rör för säkerhetens skull, tänk på att det inte är några leksaker ni handskas med!

Alcohol: Jag har inte hört alls hur ni har tänkt att göra med alcohol, skall inte vara något grupptryck på folk som säger att dom inte vill ha! Måste känna efter själv om man är sugen på att dricka eller ej. Ni får gärna dricka men inte trycka på att någon ska smaka. Tänk även på att om ni ska köra något typ av fordon så GE FAN I ATT KÖRA! JA DET GÄLLER ÄVEN OM DET BARA ÄR 20 METER!

Sova: Inte en aning vad ni har sagt om att sova? Tror nog ni får ta med er något att sova på. Men kommer att uppdatera detta under dagens gång så håll ögonen öppna! Men om ni ger fan i att sova överhuvud taget och sen tänkt att köra hem på morgonen eller något. Känn efter ordentligt innan ni kör så ni vet att ni har full kontroll innan ni kör! Tänk på att det är en mycket stor risk för vilt vid nyår. Tänk på eran egen säkerhet framförallt andras!


Senast ändrad av Mufflo den sön dec 30, 2012 3:53 pm, ändrad totalt 1 gång
Mufflo
Mufflo
Admin
Admin

Antal inlägg : 119
Join date : 11-06-27
Age : 31
Ort : Braås

https://www.youtube.com/user/plottemannen?feature=mhee

Till överst på sidan Gå ner

Nyår 2012 till 2013! Empty Sv: Nyår 2012 till 2013!

Inlägg  Banananal sön dec 30, 2012 10:32 am

Om ni har xbox360-"kontrollrar" så ta med dem, annars jäääävlar!

Om vi har en stationär dator vid TVn så kommer förmodligen inte nätverkssladdar räcka till den, om inte någon har med sig en lång. Annars så är det bara att tanka via WiFi och föra över via USB om det är nåt schiit som behövs, inga problem.
Banananal
Banananal
Stål Yxa
Stål Yxa

Antal inlägg : 49
Join date : 11-06-27
Ort : EAST COAST, MUTHAFUCKA

Till överst på sidan Gå ner

Nyår 2012 till 2013! Empty Sv: Nyår 2012 till 2013!

Inlägg  CharleyCatman fre jan 04, 2013 1:52 pm

Jag vill tacka för i nyår. Jag hade kul och det hade Maja också. Det var kul att gänget var samlat. Synd att Johan inte kunde komma den här gången. Man skulle kunna säga att Maja vikarierade. I vilket fall som helst så var det en trevlig kväll med spel och mumms-mumms. Jag vill tacka Dennis för att han ställer upp med lokal.

God fortsättning! Very Happy
CharleyCatman
CharleyCatman
Obsidian Yxa
Obsidian Yxa

Antal inlägg : 185
Join date : 11-06-29
Age : 33
Ort : Tellus

Till överst på sidan Gå ner

Nyår 2012 till 2013! Empty Sv: Nyår 2012 till 2013!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen
» Nyår

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet